Henkisyyttä yrittääksemme hieman kuvata ja määrittää – ikään kuin suuresti yhä uudet taikaiset hylänneenä

Henkisyyteen yleensä liittyy jonkinlainen erityisesti juurikin merkityksellinen ja tarkoituksenmukainen henkilökohtaisen kokemuksen korostaminen yleisesti hyvin tärkeänä ja arvokkaanakin joskin henkinen vääryydentekijä melko todennäköisesti kokee itseään hieman arvottomaksi ja ylipäänsä epämieluisiksi kokemiaan väärinkäsityksiä välttääkseen täysin luonnollisesti saattaa korostaa haittapiirteitään tehden selväksi pahuuttaan tai mistä vääryytensä koskaan juontuvatkaan.

On henkistä käsittää kokonaisuutta tarkoituksenmukaisena sekä itseään asiaa tosimmillaan merkitsevänä kuten nähdään ja näineen vain harhautuneiden määrittäen kokonaisuutta minkään osansa perusteella ikään kuin pieninkin kokonaisuuden tekijä jotenkin suuresti kuvastaisi kuin jonakin helvetin kriittisenä ytimenä saati minään päättävänä ominaiskeskiönä itseään suurempaa kokonaisuutta jota koskien emme tietenkään koskaan paljoa tulisikaan saavuttaneiksi juurikin suurempien voimien kovin määrätietoisesti sekä ikään kuin hyvin päättäväisinä työskennellessä omimpien alkuperäisimpien merkitystensä parissa ikään kuin tarkoittaen erikseen olla pelastuksellekin suotuisaa käsitettävissä olevaa ymmärrykseltään kasvavaa onnistunutta ja hyvin menestyvää elämää itsensä Jumalan tarkoittamasti.

Hengelliset elämykset ovat merkityksellisiä ja tämä itsessään on myös niiden koko tiedetyn omimpansa mukainen tarkoitus mukaanlukien avartavat sanonnat koettuina asioina kuin läpikäytyämme mielenkiintoisia asioita aimo nipun ja ylipäänsä useiden tietämät yleiset näynomaiset hengen ilmenemät sekä muut vastaavat kertovat suuresti ne kokeneista henkilöistä tai muista elämyksin asioita mieltävistä yksilöistä.

Saatana on tarkoittanut elämän mitättömyyttään vähäiseksi itsensä suuremman kunniaksi kuten yleensä syyteltävänä nähdään joskin kuka oikeastaan koskaan käskikään syyttömiä mitenkään kenenkään toimesta vaivaamaan elleivät olleet sinänsä niitä syyllisimpiä koko suuren petoksen piirissä.

Sana sanaa vastaan hankkiudutaankin eroon koko henkisyyden luettavuudesta sekä täten asetetaan yksin hänen valtaansa koko sielunvalta mainioine kadotuksellisine piirteineen ylipäänsä alinomaan ylentäviä korkealuontoisia kokemuspisteiksi nimiteltäviä palkitseviksi tarkoitettuja pelinmukaisia asiakokonaisuuksien hyötymisten kaltaisia edistyksiä ilmaisevia yleisen edun mukaisia hyviksi miellettyjä tosiaan menestystä merkitseviä Suuren Työn onnistumisia kaikkien käytössä olevien suunnitelmien mukaan tosiaan karttuen pistesaldoa kuin se vimmattu olisi tuloskertymänsä siirtänyt nimiimme.

Kovin aiheellista on kritisoida pahaa henkisyyttä jolloin tarvittua kokonaisuuden ymmärtämistä hyödynnetäänkin oman edun puolesta juurikin välittämättä haitoista usein täten tullen vääryyttä tehneeksi kovin kärsimyksistä nauttia yrittäviksi väärämielisiksi harhaoppisiksi jotka mitä yleisimmin pitävät itseänsä tosiasiassa hyvinäkin ihmisinä ja suuresti uhoavat kuinka kaikki ovat pahoja kaiketi yleensä vain pelotellakseen tai järkyttääkseen heitä uhkaavia kiroamasta peräänsä kuin haastaen oikeuden voimia näyttämään sen täysin lopullisen hyvänsä jonka voimin monenmoinen helvetti on useimmille ilmiselvää todellisuutta tosine vaikeuksineen sekä kaikkine niine mitattomine kärsimyksineen.

Henkinen tosiaan harjoittaa ymmärryksen kehittämistä ja omimmillaan taitaakin tietonsa niihin muodostelmiin joissa se kasvaa yhä kehittyneemmiksi sekä monipuolisemmiksi käsittämikseen asioiksi sitä-myöten myös valiten totuuksikseen toimiviksi kokemiaan ratkaisuja ymmärryksensä itseänsä tukeviksi kokemiaan tietoja järjesteltäen ensisijaisiksi sekä ympäristön kriittisimpiä tekijöitä priorisoiden jopa ohitse itsensä mikäli aikoo selviytyä lainkaan kuten yleinen etu useimmiten jo-olemassaolevilta kovin tylysti on käynyt vaatimaan mitään surua taitaen kenenkään karttua murheensa mietteidensä suotuaan lannistaviksi yhteistyön vähävaraisuutta kiitteleviksi ominaispiirteikseen.

Totuuksien valitseminen itse-asiassa saattaa hyvinkin olla kovin virheellisesti ilmaistua mutta vähintään asioita tarkastellaan huolellisesti varsinaiset tavoitteet huomioitaen prosessissa olentojen päätellessä ketään itseillensä suovaa ominta tarkoitustaan kaikkine merkittävine epäluuloisuuksiin ajavine haittapiirteineen ikään kuin voisimmekaan päättää miten meitä pakotetaan olemaan saati tietämästä päästyämme kerätä viisautemme komeimmilleen varsinaisia menetyksiä haastamasta suurempien tappioiden vastaisesti.

Totuus itsessään on olevaisen omin merkitys.

Vain luulotautiset harhautuneet uskovat meitä.

Minä itse olen totuuden ymmärtänyt takiani.

Hengenvalta mahtavan sielunvoimaista kun mielenliikkeiden suhteen onkin se ei taita ketään kärkkymästä virheellisiä ymmärryksiä rakenteellisine virheineen minkään omansa joukosta vaan sallii väärinkäsityksiä itselleen omimpien suotavuuksien täten näyttäytyen kuin avartavina ketään arvotonta sortavina yleisen edun mukaisina itseyskehitelmiä lannistavasti syvällisiin johtavina kehäpäätelmä-ressukoiden mainioina työnsä päätökseen saattaneiden lopullisina tietämyksinä kuten pitäisi olla helpohkoa oikeaoppisen rehellisen menettelyn perään todeta kaikesta ylipäänsä mitään koskien tai kenenkään puolesta lainkaan itseämme ylittämättä vaaratilanteisiin johtavine korkeuksineen sanottaen olevan tuleva kenen nähdä työnsä anti ominta lopullisuuttaan, saanko sanoa?

Itsensä hän. Omimmillaan. Vain hänen vuokseen. Mekään emme suuttuneet viimeaikaisista ylitsevuotavan toverillisista aikeistaan.

Ketään yllyttämättä voimmekin todeta yhyttäneemme yhä suuremman sekä mitä korkeimman saavutusten lopullisen päämäärän kaikkine voimallisine ja määrätietoisine päätöksineen meidän käytyämme elämän tarkoitusta ihmettelemään eräiden toisten yhä pähkäillessä merkityksiensä vihamielisimpiä saavutuksia sekä joidenkin saatellessa omintaan vaikeuksia kohdaten tuntemansa sivistyksen pariin useiden seikkojen suuresti harhauttaen kokoaikaisen kehityksen tavoittelemisesta väärämielistä harhaoppia kehittelemään vain ja ainoastaan koska ovat sen mieltäneet suotavaksi sekä kokevat tietysti kuten me kaikki kutsumusta osallistua mihinkään kannattavaan yhteistyöhön ellemme ole jo rikkoutuneet alkuperäisimpien voimallisessa yhteistyössä tosiaan viimeisimmilleen laadittujen ymmärrystemme kannalta saati minkään tietämämme suuremman hyvän suhteen.

Lopullisia saavutuksia vihoviimeisten totuuksien ja kaiken toden perimmäisen luonteen suhteen kannatetaan yleisesti olevan osoitettavissa kuten nähdään mitä yleisimpien totuuksien vallitsevan ylitse kaiken harvinaisemman kannatettavuuden ketään valhein sortamatta saati mitään poikkeavaa ollen nähtävissä kenenkään yksinvallassa saati työstämissään totuuden kuvailemisen mukailemiansa syytöksiä kannattelevissa haasteellisiksikin varmasti kokemissaan rupeamisissaan saati missään yrittelemistään kehitelmistään.

Vallanjako kenenkään mielessä on hengen ja sen-itsensä monimutkaisten vuorovaikutusten pohjimmaisten aliosatekijöiden kesken kaikkien mielien yleisestiottaen päätellen paljon enemmän kuin tietoisuuksille mitenkään sopii paljastaa ja näineen taitaakin olla etteivät tietoisuutta vailla elävät ja siltikin itseänsä tarkkailevat mielen päättelemistä paljon harrastavat alueet tai mitkään rajattavissa olevat asioita käsittelevät yksiköt – on selvää etteivät ne taidakaan täysin työskennellä Mestarille vaan juonivatkin omimpia vallankaappauksiaan sekä kiusaavat isäntänä nähtävissä reipastelevaa ominta kokijaansa vaikeinkin tempuin sekä tietysti jättävät lukuisia usein oivallisia päätelmiään paljastamatta sekä jopa pimittävät muilta mielen prosessoivilta alueilta erinäisiä strategisia tietoja hieman riippuen siitä-sun-tästä kuinka koskaan…?

Tämä mielten eriytyminen itseään vastaan kapinoivia osatekijöitä sisältäviksi johtuu täysin ymmärryksien vääristelemisistä ja kaikista niistä perustavanlaatuisiin väärinkäsityksiin nojaavista ristiriitaisuuksista joita elämät nykyisellään aina sisältävät haastamassa ymmärryksiämme ketään vastaan mitenkään lainkaan yllyttäneinä…?

Miten on liittyykö lainkaan aiheisiimme että kuinka koskaan tulisikaan mitenkään käsittää itsenään jos täysin ikuisesti vastaan tulee jengiä jotka riemastuneina esittelevät olevansa ”homompi kuin mikään” ja tarkoituksekseen että ”ajattelet sitä alinomaan” kuitenkin näiden saastuttaen mieltä omimmillaan ja päätelmiä riittäen että kuka tästä olisikaan vastuussa mikäli he ovat mielensä täysin tutkineet sekä ratkaisseet varsinaiset ongelmalliset piirteet kokonaisuuden suhteen ja näineen kaikenlaiset haittavaikutteet suuressa ymmärryksessään huolellisesti huomioineet…?

Merkitys itse asian suhteen on tarkoituksenomainen saavutus omimpia totuuksia käsittää ymmärryksensä kehitystä opastavina tietojensa karttumista viitoittavina tosiaankin kaiken kehityskulun kannalta yksinomaan kokonaisuutta palvelevien tosimpien totuuksien käydä epäilyksenalaisiksi kuin itseään Saatanaa tulisikaan juurikaan ominta itseään kunnioittaa enemmänkin kyseessä ollen minun sotani sekä voitokkaat julistukseni nokkeline vitsailuineen ja kaikkine niine oveline heittoineen joita saattelen näine kovin valloituksenomaisine voittoineni…?